Bijna een maandje! - Reisverslag uit Almoradí, Spanje van annewil zuur - WaarBenJij.nu Bijna een maandje! - Reisverslag uit Almoradí, Spanje van annewil zuur - WaarBenJij.nu

Bijna een maandje!

Door: Annewil

Blijf op de hoogte en volg annewil

23 September 2015 | Spanje, Almoradí

Ik ben hier nu al bijna een maand, en wauw wat gaat de tijd snel!
Het verbaast me nog steeds dat het hier zo lekker weer is, elke dag rond de 30 graden!
Ik ben redelijk gewend op me stage, het bevalt me prima maar soms is het wel allemaal wat anders als in Nederland. Zoals dat je af en toe een uur lang spelletjes gaat doen met cliënten omdat er simpelweg niets te doen is.
De stagaires horen hier ook pas heel laat of niet als er bijv. een cliënt is overleden of als er iets anders belangrijks is gebeurt. Laatst hadden we een soort tussenevaluatie en daar deden we alles perfect en hadden we geen leerdoelen. Dat is wel even anders als in Nederland waar ik ongeveer elke dag een hele lijst met feedback meekreeg.
Met de taal gaat het op zich prima want iedereen praat Engels, ook al ben ik ook niet een ster in Engels. laatst ging op stage de werktelefoon af die ik opnam, ik hoorde: WE HAVE AN APPOINTMENT! dus ik dacht gelijk aan een noodgeval, rende ik naar buiten waar ik een paar mensen achter de poort zag wachten, toen viel het kwartje: appointment is afspraak.. geen noodgeval!l Achja kleine foutjes hou je.

Vandaag hebben we een heerlijk dagje strand gehad! Wat is dat toch genieten zeg. Met een half uurtje in de bus zit je aan het strand. Dat ga ik toch wel heel erg missen als ik straks weer thuis ben. Maar dat duurt nog wel en poosje gelukkig!

Ohja ook iets typisch Spaans (denk ik): laatst zaten we heerlijk op een terrasje waar we wat fruit gingen bestellen.( gezonde tour) Onze verwachtingen waren toch iets beter als dat het was... er staat een fotootje van bij mijn foto's.

Verder is het hier echt genieten! Er zijn hier zo veel leuke lieve en gezellige mensen dus ik vermaak me hier zeker nog wel een paar maandjes!




  • 24 September 2015 - 11:11

    Angela Van Oudheusden:

    Wat leuk dat je het zo naar je zin hebt Annewil

  • 24 September 2015 - 11:12

    Marjo :

    Hahah! Super grappig! Tof Annewil!

  • 24 September 2015 - 14:07

    J.Zuur :

    Een relaxe stage dus geniet er maar van.

  • 24 September 2015 - 18:29

    Annemieke:

    Gaaf Annewil! Lekker van genieten!

  • 24 September 2015 - 18:55

    Hetty:

    Nog een weekje, dan zijn wij bij jou.:)
    We hebben er echt heel veel zin in en hopen dan ook te genieten van het mooie warme Spanje!

  • 24 September 2015 - 19:07

    Marjan DJ:

    Leuk Annewil, jammer ik zie de foto's niet! Genieten he, van alles.......................

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Almoradí

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2015

Vollop genieten

23 September 2015

Bijna een maandje!

02 September 2015

eerste stage dag

29 Augustus 2015

heeeel erg warm

27 Augustus 2015

Laatste avondje in Nederland
annewil

hoi ik ben Annewil, leuk dat je een kijkje neemt bij mijn verhalen. op 28 augustus vlieg ik naar Spanje om daar voor 5 maanden stage te lopen in een verpleeghuis. op deze site probeer ik elke week een verhaaltje te zetten over hoe het gaat en wat ik allemaal mee maak. groetjes annewil

Actief sinds 17 Aug. 2015
Verslag gelezen: 376
Totaal aantal bezoekers 4544

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: