Vollop genieten - Reisverslag uit Almoradí, Spanje van annewil zuur - WaarBenJij.nu Vollop genieten - Reisverslag uit Almoradí, Spanje van annewil zuur - WaarBenJij.nu

Vollop genieten

Door: Annewil

Blijf op de hoogte en volg annewil

30 Oktober 2015 | Spanje, Almoradí

Vandaag zit ik hier al ruim twee maanden! En wat Vliegt de Tijd!
Ik heb het hier super erg naar mijn zin! een paar weken geleden zijn papa en mama en mijn Zus, Zwager en mijn lieve nichtje langs geweest! gelukkig heb ik toen een paar dagen vrij geregeld waar we super van genoten hebben! heerlijk op het strand gelegen! We zijn een dagje naar een eilandje geweest waar in totaal 30 mensen wonen. De zee was daar super helder dus daar hebben we heel mooi kunnen snorkelen!

Stage ben ik al helemaal gewend, alleen zit er jammer genoeg niet super veel uitdaging in, het is een soort zorghotel waar de meeste mensen veel zelf kunnen. laatst heb ik wel veel mensen intramusculair geïnjecteerd. Dit was wel heel leuk!
Ook had er een andere student een stukje varken met huid mee naar stage genomen zodat we mochten oefenen op hechtingen zetten.
En mijn Engels gaat langzamerhand steeds een beetje vooruit!

Buiten stage doen we veel leuke dingen! laatst zijn we een dagje naar een shopping hall geweest. Alleen in Spanje zijn de bussen wel wat anders, soms rijden ze om het uur maar soms zit er ook 5 uur tussen. ik denkt dat dat met de siësta te maken heeft:)
Toen we de eerste bus uitstapten gingen we op zoek naar het bus station. Waar we ongeveer 5 mensen in ons 'goeie Spaans' aan hebben gesproken hoe we nou naar het bus stations moeten lopen. uit eindelijk 3 kwartier verder waren we aan gekomen bij het bus station, waar we zagen dat 100 meter verderop de plek was waar we uit waren gestapt met de bus. Tjaa weer wat van Spanje gezien.

Verder gaan we elke zaterdag ochtend naar een hele grote markt bij ons in het dorp. waar we weer thuis komen met tassen vol fruit en groente!

Nu ben ik gezellig bij Lisanne op bezoek in alfaz del pi, en morgen gaan we kijken of we ergens een scooter kunnen huren zodat we heerlijk over de Costa blanca kunnen touren!

De groep studenten is ons appartement is super leuk dus ik vermaak me hier nog prima!
En ik heb een goed vooruit zicht want er komen snel wat vriendinnetjes uit Nederland langs!

Hasta Luego!

• 30 Oktober 2015 - 13:11

Marjan:

We gaan gauw skypen maar leuk om even iets van je te lezen! Succes! Groetjes juf ;p

• 30 Oktober 2015 - 14:49

J Zuur :

Lieve Annewil, leuk om even wat van je te horen. Fijn dat je het naar je zin hebt . Ik heb oma jou verhaal ook even laten lezen , ze vond het ook een mooi verhaal . Ze is nu boodschappen gaan doen en ik moest maar even op jou bericht reageren . Oma moet nog steeds alleen boodschappen doen want ik mag nog steeds niet rijden . Maar het gaat wel goed met mijn schouder , vanmorgen ben ik weer naar de fysiotherapeut geweest en die was goed tevreden met de bewegingen die ik al kon maken . Maar we hebben nog een lange weg te gaan . De eerste 6 weken zijn nu om , nu kan de echte therapie beginnen en dat gaat dan door tot volgend jaar 18 maart maar dan ben jij alweer terug van je stage . Ik moet dus nog even geduld hebben . Groetjes en veel liefs en een kus